Známý hokejista Jaromír Jágr se stal tváří nové kampaně pro síť prodejen šperků a hodinek. Reklama vznikla v Americe, kde čtyřiačtyřicetiletý sportovec stál modelem známému fotografovi Braňovi Šimončíkovi.

Jágr není v reklamě nováčkem, několik kampaní již má za sebou, poprvé ale nafotil sérii, kde je uhrančivý, žádoucí, jako z exkluzivního pánského módního magazínu. Není divu, fotografem kampaně byl přední slovenský módní fotograf Braňo Šimončík, který je zvyklý fotit světové topmodelky. Na fotografiích je Jágr přitažlivě zarostlý, s profesionálním módním stylingem, při kterém samozřejmě nechybějí šperky a hodinky Klenoty Aurum.

A jak si užívá, že je idolem? „Všechno má své pro a proti. Záleží na situaci. Popularita a to, že jsi klenotem pro národ a fanoušky, je takový bonus. Ocenění, že děláš něco, čeho si lidé váží. Pokud by mi to bylo protivné, tak by se mi ani nelíbila moje práce. Je to spojené s tím, že tě lidé respektují a vzhlíží k tobě. Malé děti tě berou za vzor, máš určitou zodpovědnost a musíš se podle toho chovat," vysvětluje.

"Někdy nemáš vůbec na nic náladu, řešíš své problémy a musíš kontrolovat své emoce, nedávat nic najevo. To bývá hodně těžké a ne vždy se mi to povede. Fanoušek mě potká třeba jen jednou a vím, že podle mé reakce si mě bude pamatovat celý život. Někdy prostě není druhá šance, takže je nutné si uvědomovat, že máš zodpovědnost za své chování a názory, které někomu ovlivňují život."

Slavnostní odhalení kampaně uvedl sportovní redaktor Michal Hrdlička a kampaň odhalila tvář šperků loňského roku Kateřina Sokolová společně s majitelem Ronym Lori.