Jak plést copánky, jak si hrát s panenkami a jaké věci v domě mohou posloužit jako mikrofon popové hvězdy, to jsou jen některé z věcí, které podle nového výzkumu dobře znají tátové dcer.
Průzkum provedený v lednu 2017 mezi několika set českými tatínky a jejich dcerami odhaluje dvacet nejčastějších aktivit, které si tátové malých holčiček bezpečně osvojili.
"Zapojením se do činností jako je dělání hvězd, hraní a tancování, ukazují tátové svým dcerám jak moc jim na nich záleží - a že všechno, co dělají, je důležité," říká Isabel Ferrer, marketingová ředitelka Barbie EMEA.
Kampaň "You Can Be Anything" (Můžeš být, kým chceš) ukazuje holčičkám po celém světě, že opravdu mohou být čímkoliv a kýmkoliv si budou přát, učí je víru sama v sebe a ve své nekonečné možnosti.
Nejnovějším temátem této kampaně pak jsou tatínci, kteří si – možná pro někoho trochu překvapivě - hrají se svými dcerami s panenkami Barbie.