Chcete zkusit být kreativní v přípravě kávy jako držitel Grammy, hudebník will.i.am a vyhrát nejnovější kávovar?

NESCAFÉ® Dolce Gusto®, nekonvenční prémiový systém pro přípravu kávy, oznámil spuštění své nové globální kampaně „Creativity Reinvents The Classics", ve které vystupuje will.i.am, slavný hudebník a držitel Grammy.

Nová kampaň oslavuje schopnost tvůrčího ducha vytvářet vskutku jedinečné hodnoty, a to prostřednictvím paralely mezi kreativitou tvorby hudby a přípravy kávy. Ve spotu will.i.am aranžuje svoji vlastní verzi kultovního hitu (Sittin' On) The Dock of the Bay od Otise Reddinga. Tento záběr se střídá s pohledem na systém NESCAFÉ® Dolce Gusto®, který transformuje obyčejný šálek kávy na jedinečný kávový prožitek. Jak říká i sám will.i.am: „Není nic kreativnějšího, než zdokonalovat klasiku."

Milovníci kávy se vždycky snaží najít tu nejlepší kvalitu i styl přípravy a konzumace svého oblíbeného nápoje. Kampaň „Kreativita zdokonaluje klasiku" ukazuje, jak NESCAFÉ® Dolce Gusto® umí – díky tomu, že se inspiruje skutečnou kreativitou - nabídnout opravdový prožitek z kávy, který jde daleko za hranice toho, co člověk očekává.

Zdroj: Archiv

O co hrajeme?

Chcete se nechat inspirovat a vyhrát nejnovější kávovar, se kterým budete moct být kreativní? Stačí správně odpovědět na soutěžní otázku a mít trochu štěstí. Na jednoho z vás čeká NESCAFÉ® Dolce Gusto a kapsle v hodnotě 1 000 Kč.

Soutěž se řídí všeobecnými marketingovými podmínkami