Milovníci pravé irské whiskey si už zvykli, že etiketa láhve s oblíbeným obsahem před 17. březnem obzvláště zkrásní. Na počest zeleného svátku všech Irů – dne svatého Patrika Jameson tradičně povolává věhlasné designéry a umělce, aby "oblékli" láhev do slavnostního. Ani letos tomu není jinak.
V pořadí již pátá limitovaná etiketa láhve Jameson pro rok 2015 Dublin Our City dává jasný důraz na rodiště nejprodávanější irské whiskey. Design láhve představuje duši moderního Dublinu, které je srdcem Irska a milovaným městem Irů, ale také skutečným domovem Jameson whiskey, která zde v roce 1780 přišla na svět. Nová etiketa zábavným způsobem mapuje typické dublinské symboly, včetně reálných čtvrtí, budov nebo známých míst.
Autorem nové limitované edice je úspěšný designér Steve Simpson. Ilustrátor, který v posledních letech získal desítky cen a spolupracuje s významnými značkami, do svých kreseb vkládá svěží myšlení a výrazný smysl pro humor, bez kterého by se prý na Východním pobřeží Irska dalo stěží žít. Jeho rukopisem jsou barevné, propracované zábávané kresby, které si teď můžete dobře prohlédnout na láhvi Jameson.
Svůj vztah k rodišti Jameson whiskey Simpson výstižně vyjadřuje slovy: "Kamkoli jsem se zatoulal, byl to vždy Dublin, který mé srdce volal zpět domů."