Nebude to dlouho trvat a Česká republika vyhlásí ve své jediné národní soutěži krásy novou, v pořadí jedenáctou, Českou MISS. Odborná porota již vybrala deset finalistek, které si v současné době odskočily z plánovaného školícího workshopu, aby se naučily svou krásu podtrhávat kosmetickými přípravky.

Na nejkrásnější ženu Česka budou v budoucnu kladeny vysoké nároky, a proto musí být vždy krásná, vždy připravená a musí svým vzhledem reprezentovat. „V líčení je mnoho různých fíglů, které je třeba dodržovat. Za tu dobu, co jsem v modelingu, jsem jich už spoustu odkoukala od profesionálních vizážistů a spoustu rad dostávám i od zástupců značky Dermacol. Mám na tyto věci velmi přísné oko a jsem detailista, takže občas řeším i drobnosti,“ přiznala Iva Kubelková a dívkám poradila, že méně je někdy více a že občas stačí mít dobrý podkladový krém, make-up a řasenku a dějí se zázraky.

Kurz líčení přivítalo s nadšením všech deset finalistek. V nedávno otevřené prodejně v nákupním centru Palladium dostaly dívky od týmu vizážistů značky Dermacol cenné rady. Dozvěděly se, jak se mají správně líčit ve čtyřech krocích: báze, make-up, pudr a tvářenka. Všechny dívky poté dostaly svou kosmetickou výbavu, aby byly připravené bez problému proniknout do světa profesionálního modelingu. V obchodě byly krásky ve svém živlu. Nikdo je nemusel přemlouvat a rozeběhly se každá k jinému stojanu a ve spolupráci s vizážisty nadšeně zkoumaly, co vše se jim může hodit.

Iva Kubelková, která je nejen tváří značky Dermacol, ale od letošního roku také patronkou České Miss, si značku pro tuto soutěž sama vybrala. „Iva mi zavolala, požádala mě o spolupráci a já okamžitě souhlasila. Spojení soutěže Česká Miss a české kosmetiky Dermacol mi připadá zcela přirozené a jsem ráda, že se navzájem můžeme podpořit,” komentovala se zájmem spolupráci Věra Komárová, marketingová ředitelka značky Dermacol, která intenzivní kurz líčení dívkám přichystala.

Foto: Dermacol