Jejím zásadním úkolem je zaujmout a pobavit, nebo také šokovat či pobouřit… zkrátka vyvolat u čtenářů nějaké emoce. Titulka, obálka či cover je první stranou magazínu a jejím posláním je ho prodat. Podléhá spoustě pravidel (práce s titulky, barvami, písmem, fotkami…) a rozhodující je samozřejmě výběr tváře, která titulní stranu „ozdobí“. 

V časopisu Glanc většinou pracujeme na třech obálkách najednou. U každé z nich nejprve oslovíme celebritu, vybereme fotografa, vymyslíme grafické provedení… Poté módní redaktorka promyslí, kdo a jak slavnou osobnost nalíčí a oblékne a předá informace produkci, kterou čeká nelehký úkol – sladit termín všech lidí z realizačního týmu. Akceptujeme speciální přání celebrit, a tak například zajišťujeme dietní catering, půjčujeme drahé šperky, objednáváme luxusní taxi…

Ale náročné požadavky máme i my v redakci. Fotíme ve dne i v noci, v parnu i v mrazu, v zahraničí, ve spodním prádle, se zvířaty… Zajímavé bylo například focení s Agátou Hanychovou, která se objevila na loňském červencovém coveru. Agáta nemá ráda šelmy, má z nich obrovský respekt. Svůj strach ale kvůli Glancu překonala a nafotila se s mládětem bílého lva. Vznikly tak krásné fotografie a satisfakcí po náročném dni bylo to, že se titulní strana s Agátou Hanychovou a roztomilým lvíčkem skvěle prodala. Dvě šelmy zkrátka zafungovaly…

Ve fotogalerii najdete ty nejpovedenější titulní strany minulého roku. Napište nám, která se vám nejvíc líbila!