Svět ženy; žena a její svět. Dvě paralelní cesty, výprava za sebeobjevováním, která ženu zavádí na různá místa a přivádí jí do cesty různé lidi. Tyto vznešené metafory jsou tématem nové televizní reklamní kampaně značky Calzedonia, která přivádí na televizní obrazovky půvabnou a krásnou Julii Roberts. 

Cesta začíná ve Skotsku, kde panenská krajina inspiruje pozorovatele k zastavení a pozorování v tichém údivu. Julia zavírá oči a noří se do krajiny a svých myšlenek… a když oči znovu otevře, ocitá se v Paříži, snovém ženském městě, při jehož objevování je nejlepší nechat se vést instinktem. Řeka Seina, pouliční prodavači knih, kouzelná zákoutí a noční půvab Ville Lumière. Julia touží po autentickém prožitku, který nachází v přívětivé atmosféře vily v kopcích kolem Florencie – v kraji prostoupeném historií, kde tradice a krása zanechává v srdci naší hrdinky nesmazatelnou stopu: cesta se přece nedá měřit na ujeté kilometry, ale na zážitky, které z cesty máte.