Splňte si dovolenou svých snů a vydejte se do jakékoli světové destinace. Zimní soutěž PepsiCo propojuje fantazii se skutečností a umožňuje svým spotřebitelům užít si zimu po svém, s kýmkoli a kdekoli budou chtít!
Do 28. prosince 2014 bude probíhat závěrečná kampaň letošního roku, která lidem splní představu o ideální dovolené. Zákazníci mohou v uvedeném období sbírat žlutá víčka lahví označených speciální soutěžní etiketou těchto čtyř značek z portfolia PepsiCo: Pepsi (také ve verzi Pepsi Max a Pepsi Light), Mirinda (pomeranč i citron), 7UP a Evervess (tonic).
Víčka obsahují unikátní kódy, které zákazník zadá do webové aplikace na www.letkamchces.cz a sbírá tak kilometry. Denní výhrou je víkend pro dva v ČR, týdenní výhra je v celkové hodnotě 40 000 Kč a absolutní vítěz, který nasbírá nejvíce kilometrů, získá cenu v hodnotě 150 000 Kč. Týdenní i hlavní výhra budou sloužit k nákupu letenek, jízdenek, ubytování, zájezdu cestovní kanceláře či úhradu jakéhokoli jiného způsobu cestování dle konkrétních přání výherců. Hlavní cena bude slavnostně předána ve druhé polovině ledna.
Foto: Archiv