Marc Jacobs svoji poslední kolekci pro značku Louis Vuitton věnoval ženám, které ho inspirují. Nyní navazuje na tento příběh sérií portrétů svých múz. 

Před objektiv Stevena Meisela se postavily ženské osobnosti: Catherine Deneuve, Sofia Coppola, Gisele Bündchen, Fan Bingbing, Caroline de Maigret a Edie Campbell, modelka, kterou si Marc Jacobs sám vybral, aby předvedla poslední model na jeho poslední přehlídce. Jednoduché studiové pozadí a minimalistická barevná paleta nechávají vyniknout osobnosti i sezonní variaci kultovní kabelky Noé, která se představuje pošitá peřím, křišťálovým sklem, z aligátoří kůže nebo zdobená flitry v motivu Stephena Sprouse, z měkké teletiny nebo klasického plátna Monogram s neobvyklou černou koženou obrubou.

Reklamní kampaň Louis Vuitton jaro/léto 2014 obsahuje celkem osm celostránkových portrétů a premiérově se představí v únorovém vydání světových magazínů.

Foto: Steven Meisel