Používáte aktivně Facebook? Pak vás možná potěší informace, že jedna pražská restaurace se jako první v republice rozhodla nabízet speciální menu výhradně pro své fanoušky na Facebooku.

Šestichodové menu sestavil Kuchař roku a šéfkuchař La Verandy Radek David: „Menu za výrazně zvýhodněnou cenu budeme každý měsíc obměňovat. Chceme tak našim přátelům na Facebooku poděkovat za jejich přízeň a zároveň je častěji vytáhnout z virtuálního světa do reálného. Nejlepší sociální sítě totiž vznikají při konverzaci nad skvělým jídlem a špičkovými víny.“

Upřednostňování sociálních sítí jako primárního komunikačního nástroje je ve vysoké gastronomii relativně novým fenoménem, který se ale postupně stává trendem. Umožňuje dvoustrannou, daleko intenzivnější a osobnější komunikaci především s mladšími zákazníky, kteří dnes nastupují na manažerské pozice. Restaurace si tak získává novou generaci hostů, pro něž jsou sociální sítě rovněž hlavním prostředkem pro komunikaci.

Menu, které je dostupné jen facebookovým fanouškům La Verandy, stojí bez nápojů 850 korun a v kombinaci s doporučenými víny o 400 Kč více. Využít nabídku může vždy jen omezený počet zájemců, kteří si menu musejí předem rezervovat.

Foto: La Veranda