V době, kdy si většina jejích kolegyň užívá zaslouženého „důchodu“, ona stále září. Navíc skvěle zvládá skloubit pracovní i osobní život. Nedávno se stala ředitelkou modelingové soutěže, v nejbližší době ji čeká práce pro významnou klenotnickou značku a mezitím ještě nafotila novou kampaň pro Czechoslovak TopModel.

Na fotografiích se vedle ní objevuje patnáctiletá naděje agentury Czechoslovak Models, Adéla Pohunková. „Chci mladým dívkám jako je Adéla pomoci nastartovat jejich kariéru v modelingu, předávat jim zkušenosti, uvést je do velkého světa přehlídkových mol a kampaní světoznámých značek. Soutěž je tak trochu moje třetí dítě,“ komentovala s nadsázkou Krainová, která má s manželem Karlem Vágnerem syny Maxe a Bruna.

Ve studiu v pražských Holešovicích se sešel velmi kvalitní kreativní tým: kampaň fotila Anna Mrázek Kovačič, o make-up se postarala vizážistka Lucia Gibodová a o vlasy pečovala Petra Měchurová. „Speciálně na toto focení přišly z Milána looky prestižních značek Blumarine a Bottega Veneta od společnosti Prospekta Moda, pražský butik Obsession zase zapůjčil unikátní ručně vyšívanou róbu Elie Saab v hodnotě 170 tisíc Kč,“ uvedl stylista Jan Pokorný. „Jsem ráda, že se nám podařilo získat na focení a celou produkci skutečné profesionály a autority ve svých oborech. Skvěle se mi pracovalo a na výsledku je to, myslím, vidět,“ doplnila Krainová.

Simona a Adela 2_by Anna Mrazek Kovacic

Tým agentury Czechoslovak Models v čele s ředitelkou soutěže zrealizuje v září a říjnu letošního roku celkem 11 castingů v českých a slovenských městech. Soutěž se velmi slibně rozjela, bookeři spolu se Simonou procházejí fotografie a materiály přihlášených dívek a vypadá to, že by mohli objevit ne jednu, ale hned dvanáct budoucích hvězd modelingu.

Foto: Anna Mrázek Kovačič