Marks & Spencer spojil síly s UNICEF ve jménu nového charitativního projektu. Kampaň s názvem Až vyrostu poběží dva týdny od 26. října v dětském oddělení prodejny M&S Chodov. Cílem kampaně je přispět na projekty zajišťující vzdělání všem dětem bez rozdílu.

Zúčastnit se můžete i vy, tedy především vaše děti – stačí když v prodejně zvěční na pohlednici svůj sen. Za každou dětskou pohlednici daruje Marks & Spencer organizaci UNICEF 1 $.

V nové interaktivní kampani se objeví sny o budoucnosti stovek dětí z Prahy a Bratislavy. Ty budou znázorněné na pohlednicích červenou, modrou a bílou barvou a jejich poskládáním dohromady se vytvoří obrovská česká vlajka.

Kampaň je součástí nového mezinárodního partnerství M&S a UNICEF, jehož účelem je vybírat peníze na projekty, které zajišťují vzdělání pro všechny děti bez rozdílu po celé planetě. Akce proběhne také v jiných zemích.

Více než 57 milionům dětí, převážně dívkám, je stále upíráno jejich právo chodit do školy. Faktory jako chudoba a ztížená dostupnost vzdělání spojené s nekvalitní výukou a nedostatkem pomůcek brání spoustě dětí získat možnost naplno využít svůj potenciál. Výtěžek z kampaně v prodejnách po celém světě může pomoci tuto situaci změnit.

Foto: Archiv