Když se ve světě řekne Praha, vybaví se mnoha lidem nejen architektonické skvosty a neopakovatelná atmosféra, ale i pivo a skvělá zábava.
Není proto divu, že známý výrobce zlatavého moku na českou metropoli také myslel a když představil novou edici lahví Heineken Cities, Praha v ní také nechyběla.
Čítá celkem 39 měst a lahve se budou prodávat ve 189 zemích, na českém trhu bude k dispozici šest metropolí. Kromě Prahy se představí Londýn, New York, Rio de Janeiro, Šanghaj a Amsterdam.
"Města jsou skvělým místem pro život – a bydlí v nich naši spotřebitelé, tedy mladí muži, kteří rádi zažívají nové věci, milují nové impulzy a nechtějí chybět u ničeho důležitého," konstatoval brand manažer značky Richard Gažo při slavnostním představení zmíněné edice.
Světové metropole si můžete s vychlazeným pivem vychutnat také v Praze, ať už třeba Šanghaj a asijskou kuchyni v restauraci Noi, americkou v Cafe 80's nebo britskou v baru George & Dragon.
Foto: Archiv