Slovenská zpěvačka Kristína Peláková je hvězdou reklamního spotu na nový make-up.
V Čechách je známá svými hity jako Horehronie, Pri oltari nebo písničkou Ta ne, která nasbírala na YouTube už přes 33 milionů shlédnutí. Právě čistota, sebejistota a jemná ženská energie – zdánlivě nenápadná, ale kráčející k úspěchu – vyzařuje jak z nového spotu, tak ze samotné Kristíny, hvězdy YouTube.
„Spot v režii známého kameramana a režiséra F. A. Brabce představuje 3 kroky ke kráse, spočívající v nanesení podkladové báze Satin Base, celodenního make-upu 24H Control a fixačního pudru. Takové nalíčení vypadá vždy perfektně a vydrží doslova od rána do večera,“ uvádí Věra Komárová, ředitelka strategie společnosti Dermacol.
Značka je dnes na trhu tuzemskou jedničkou v oblasti dekorativní kosmetiky, výborné výsledky dosahují ale i její pěstící a pečující produkty. Položkou číslo jedna – i pokud jde o export – je právě make-up, následovaný rtěnkami. Každá čtvrtá žena, která si v České republice koupí make-up, sáhne právě po této značce.
„Nejdůležitější částí líčení je moje dobře hydratovaná a vyživená pleť, to je základ. Když se o ni starám, líčení pak vynikne ještě lépe. Líčím se velmi ráda a většinou jednoduše, kdy nezapomínám zvýraznit tmavším odstínem pudru svoje kontury. Nesmí chybět řasenka a hydratační rtěnka nebo lesk na rty,“ říká zpěvačka Kristína, v České republice známá například z komedie Život je život. V nejnavštěvovanějším českém filmu roku 2015 si zahrála po boku Ondřeje Vetchého a k snímku nazpívala i ústřední píseň. V rádiích zazní brzy i její nový duet s českým hercem a zpěvákem Davidem Gránským, který je tváří Dermacol řady pro muže.