Další díl úspěšné konference zaměřené na ecommerce proběhne 3. září v Praze. Na online obchodování se podívá netradičním pohledem - od psychologie až po právní otázky.

Co najdeme pod skořápkou vejce, víme asi všichni. Co se ale skrývá pod skořápkou úspěšného e-shopu? Pokud jste marketér, manažer, majitel jakkoli velkého či malého e-shopu, nebo stratég značky a vrtá vám hlavou právě tato otázka, rozhodně si nenechte ujít zářijovou konferenci Ecommerce forum v Praze. Ta se totiž na online obchodování zaměří z poněkud netradičního pohledu a detailně prozkoumá řadu činností, které významně ovlivňují úspěch obchodování na internetu.

Hosty konference, která se uskuteční 3. září v budově OK System v Praze na Pankráci, čeká pestrá směs témat. Od práce se zákazníkem a lidskými zdroji se přes efektivní využívání dat o zákaznících dostanou až k právním otázkám souvisejícím s obchodováním na internetu.

Ecommerce forum

Pořadatelům konference asociaci ADMEZ a agentuře Dark Side se podařilo zajistit účast špičky české i zahraniční ecommerce. Při skládání programu využili zkušenosti z nedávné mimořádně úspěšné konference Shopexpo a Ecommerce forum se tak stane skvělou příležitostí jak pro načerpání zkušeností z praxe, tak pro networking a řešení konkrétních situací a problémů.

Informace o vstupenkách najdete už nyní na webu www.ecommerceforum.cz. Při registraci do 14. srpna je cena vstupenky 3900 Kč, při pozdější registraci 4900 korun. Samozřejmostí je i občerstvení po celou dobu konání akce a závěrečné grilování a populární afterparty, na které budou mít hosté i přednášející jedinečnou možnost neformálního setkání nad konkrétními otázkami a problémy.

Amazon jako příklad 

Hlavním tahákem programu bude Raimund Paetzmann, specialista na logistiku světového giganta Amazon. Právě v září otevře Amazon v Dobrovízi u Prahy nejmodernější distribuční centrum o rozloze třinácti fotbalových hřišť, které se zapojí do celoevropské logistické sítě. Přímo zevnitř Amazonu se tak dozvíte, jaké jsou trendy v logistice a jak jedna z největších světových společností tyto trendy následuje a implementuje v každodenním provozu.

Mezi přednášejícími se objeví kouč a lektor Jaroslav Průša nebo manažeři předních českých e-shopů Petr Billy (Alpine Pro) a Petr Tureček (CeWe Color). Jiří Štěpán z Etnetera Activate vysvětlí, jak efektivně pracovat s daty zákazníků, Marek Krška ze NetDirect představí trendy v prezentaci produktů a Jan Daniel z Q2 Interactive poradí, jak naplno využít potenciál newsletterů. Využijte tuto unikátní možnosti posunout váš eshop! Kompletní program najdete na adrese www.ecommerceforum.cz.