Značka Snickers přichází s další originální ukázkou, jak umí hlad zkomplikovat život. Už dnes představí nový reklamní spot s Mr. Beanem a opět potvrzuje svůj slogan „Když máš hlad, nejsi to ty". Mr. Bean, legendární komická postava, zosobňuje jeden z nepříjemných symptomů hladu, a to ztrátu koncentrace. Pokud se tedy v poslední době často dostáváte do prekérních, takřka „beanovských" situací vinou nedostatečného soustředění, je na čase zásobit se lahodnou tyčinkou Snickers. A se Story.cz můžete vyhrát celý balíček tyčinek. 

Nový spot značky Snickers sleduje Kung-fu bojovníky, kteří se mrštně pohybují po střechách starobylého čínského města. Postava Mr. Beana se na scéně objevuje jako hladové alter ego jednoho z nich. Precizní válečník ztrácí v důsledku hladu pozornost, stává se nešikovným a rozpačitým Mr. Beanem, takže celá skupina končí v rukou nepřátel. Řešením je čokoládovo-karamelová tyčinka s nugátem a arašídy Snickers, díky níž je bojovník rázem zpět ve své kůži. Nemusíte být právě mistr Kung-fu, aby vás ztráta koncentrace doslova vykolejila a pěkně vám zkomplikovala život. Mějte tedy Snickers vždy po ruce.

Zdroj: Snickers

Když máš hlad, nejsi to ty
Televizní spot využívá známé osobnosti a postavy, prostřednictvím kterých ukazuje, že když má člověk hlad, není doslova ve své kůži. Celosvětově se v kampani objevuje řada známých osobností, např. Aretha Franklin, Liza Minnelli nebo Robin Williams. Pro Českou republiku byla nejdříve vybrána Joan Collins, nahradil ji Gremlin a teď přichází Mr. Bean.

Snickers
Čokoládovo-karamelovou tyčinku Snickers vyrábí společnost Mars, která je jednou z největších rodinných společností na světě. Společnost Mars je rozdělena do šesti obchodních segmentů, jedním z nich jsou i čokoládové výrobky. Na česko-slovenském trhu působí společnost Mars od roku 1992. V roce 1998 se spojila se společností Wrigley, a vznikla tak jedna z vedoucích cukrářských firem.

Tyčinka Snickers

Tyčinka Snickers se vyrábí od roku 1930. Obsahuje arašídy, karamel, nugát a čokoládu. Tato kombinace si získala mnoho příznivců, což z ní činí jednu z nejoblíbenějších čokoládových tyčinek na celém světě.

Soutěž:
Vyhrajte tři balíčky Snickers v hodnotě 500 korun. Stačí správně odpovědět na jednoduchou otázku a mít štěstí při losování.