Společnost Coca-Cola letos oslaví 100 let své konturované lahve. Nejslavnější nápojová lahev s jedinečným designem si zahrála v několika filmech a dodnes nabízí inspiraci významným umělcům a designérům. Svoji tvorbu s ní dosud spojili například Salvador Dalí, Andy Warhol nebo Karl Lagerfeld. U příležitosti jejích narozenin vznikla jedinečná globální kampaň „Radost políbit" (Kissed By), ve které figurují moderní ikony současnosti – Rita Ora, Avicii – i legendy minulosti – Marilyn Monroe a Elvis Presley.
Exkluzivní fotografie britské zpěvačky Rity Ora a švédského DJ Aviciiho vznikly díky spolupráci se světoznámým umělcem Davidem LaChapelle, který je v současné době jedním z nejžádanějších fotografů hvězd světové pop-music a filmového průmyslu. Oba jsou na fotografiích zachyceni s ledově vychlazenou lahví Coca-Cola, kterou je „radost políbit". Cílem kampaně je totiž vyvolat pocit, že každý z nás může být „políben" lahví Coca-Cola, stačí ji jen vzít z chladícího pultu, otevřít a přiložit ke rtům.
Probuď v sobě umělce!
U příležitosti oslav 100. narozenin své ikonické lahve vyhlásila společnost Coca-Cola mash-up soutěž pro mladé talentované designéry, umělce a tvůrce. Všichni, kdo se chtějí do soutěže o lákavé ceny zapojit, musí do 12. června 2015 poslat fotografii vlastního uměleckého díla, které oslavuje design lahve Coca-Cola. Jména třech vítězů budou vyhlášena na konci června. Soutěže se mohou zúčastnit všichni nadějní umělci ve věku od 19 do 35 let s trvalým bydlištěm v České republice. Co se týče zadání, mají účastníci zcela volné pole působnosti, k vytvoření soutěžního příspěvku mohou využít jakoukoli techniku či materiál, fantazii se meze nekladou. Jediným kritériem je, aby dílo vyjadřovalo poctu jedinečné lahvi Coca-Cola s jejím charakteristickým designem. Fotografie výsledných děl mohou soutěžící zaslat buď na FB fanpage Coca-Cola nebo na Instagram @cocacolaczechrepublic pomocí hashtagu #CzechCokeDesign. Vítězná díla bude ze zaslaných fotografií vybírat tříčlenná odborná porota, ve které zasedne Ivan Dlabač, vedoucí Ateliéru průmyslového designu VŠUP, designér Jan Čapek a Kateřina Eliášová ze společnosti Coca-Cola.
Hlavní cenou je pětidenní výlet pro dvě osoby do Atlanty s návštěvou Coca-Cola design studia v muzeu World of Coca-Cola. Výherce na druhém místě získá třídenní zájezd do Milána pro dvě osoby včetně vstupenek na Expo Milano 2015 a třetí vybraný obdrží poukaz do Centra FotoŠkoda v hodnotě 10 000 Kč. Pravidla soutěže jsou ke stažení na stránkách www.coca-cola.cz/souteze. Infolinka k soutěži je +420 739 243 761.
Vyhrajte limitovanou edici
Soutěžit můžete i společně s námi o limitovanou edici aluminiových lahviček a pitný režim Coca-Cola v hodnotě 1800 Kč. Stačí správně zodpovědět soutěžní otázku a můžete vyhrát tuto designovou cenu a balení plechovek z nové kampaně „Radost políbit".
Odpověď na soutěžní otázku najdete zde.
Tato soutěž se řídí všeobecnými marketingovými podmínkami.