Sluneční paprsky nám konečně oznamují, že léto se pomalu, ale jistě blíží. Nejvyšší čas rozloučit se s posledními důkazy o vánočním mlsání a připravit šatník, sebe a hlavně svou pleť na hřejivé paprsky. Jsou jako elixír mládí, který nám všem dodává novou energii a šíří tak dobrou náladu. Neměli bychom ale zapomínat na varování lékařů a dermatologů před nebezpečným UV zářením a rakovinou kůže.
Kromě škodlivého UVB způsobující rakovinu, ozónová vrstva propouští i UVA paprsky, které způsobují alergie a stárnutí pokožky a v souvislosti se sluncem se objevují i pigmentové skvrny. Abychom si mohli léto i sluníčko užívat plnými doušky, naše pokožka byla zdravá a krásná, je důležité dodržovat několik základních zásad:
- Během teplých letních dnů vypít dostatečné množství tekutin, pomoci naší pleti, tělu k dokonalé hydrataci a předcházet tak případnému přehřátí.
- Neslunit se mezi 11 a 15 hodinou, kdy je intenzita slunečních paprsků největší.
- Chránit své oči pomocí slunečních brýlí a hlavně nezapomínat na kvalitní ochranný krém. Ten nejlépe rozetřít na pokožku v dostatečné vrstvě ještě doma před odchodem ven. Díky tomu mají obsažené ochranné sluneční filtry dostatek času se aktivovat a vy máte záruku, že pokožka je dostatečně chráněná.
- Na ochranu proti UV záření bychom měli myslet i v případě, že je pod mrakem! Mraky totiž propouštějí víc než 90% UV záření a to může způsobovat nevratné změny na naší pokožce.
Jak se tedy MAXimálně připravit na sluneční paprsky?
Francouzská společnost LABORATOIRE BIODERMA přináší novinku Photoderm MAX Aguafluid SPF 50+, maximální solární ochranu, která dokonale ochrání i tu nejcitlivější pleť. Nová textura zajišťuje velmi komfortní a spolehlivou aplikaci. Má zmatňující efekt a dlouhodobý hydratační účinek. Na víc ho najdete ho ve třech odstínech, jako bezbarvý, světlý i tmavý odstín. K dostání exkluzivně v lékárně!
Tři z vás, kteří správně zodpoví soutěžní otázku získají novinku Photoderm MAX Aguafluid SPF 50+ od Laboratoire Bioderma.
Odpověď na soutěžní otázku najdete zde.
Tato soutěž se řídí všeobecnými marketingovými podmínkami.