Flagship Store, vlajková loď společnosti Tonak, oficiálně zahájila svůj prodej v Žatecké 14, v bezprostřední blízkosti Pařížské ulice, která je nejprestižnější nákupní adresou v Praze. Právě vysokou kvalitu tradiční české značky chce Tonak milovníkům pokrývek hlavy v nové prodejně nabídnout.

„Výroba klobouků z králičí srsti v Novém Jičíně trvá déle než dvě století a až do dnešních dnů si zachovala obrovský podíl ruční práce," říká Lenka Urbánková-Jarešová, generální ředitelka a předsedkyně představenstva Tonak a. s. „K tomu, aby mohl vzniknout byť jen jediný klobouk, je třeba zručnosti a umu našich kloboučníků při více než stovce výrobních operací."

Tradiční technologické postupy TONAK propojuje s moderním designem – společnost navázala spolupráci s významnými módními návrháři. Kromě ikony české módní scény Kláry Nademlýnské to je například mladá talentovaná designérka Petra Ptáčková, která úspěšně působí v Paříži.

Sortiment luxusních klobouků a čepic v pražské prodejně doplňují módní šály a kožené rukavice také české výroby. Zákazníci mohou očekávat prvotřídní servis včetně poradenství, jak klobouky z králičí srsti ošetřovat a uskladňovat, u vybraných klobouků prodejna nabízí také úpravu velikosti.

Pokrývky hlavy z produkce továrny v Novém Jičíně i závodu ve Strakonicích, který vyrábí pletené čepice, barety a fezy, nosí zákazníci ve více než 50 zemích světa. Jsou mezi nimi například Indiáni v Jižní Americe, Židé v Izraeli a Americe či farmáři v Austrálii, nebo celebrity ve Spojeném království, pro které klobouky z novojičínských polotovarů už řadu let navrhuje prestižní londýnský módní tvůrce Philip Treacy.

www.tonak.cz

Získejte klobouk Tonak v hodnotě 1500 Kč! Stačí správně odpovědět na soutěžní otázku a mít trochu štěstí.

Tato soutěž se řídí všeobecnými marketingovými podmínkami.